santanaincyprus.reismee.nl

de grote verhuizing!

Lieve lezers,

Hier ben ik weer! Nou deze week is er heel wat gebeurt! De grote verhuizing!

Op maandagavond en dinsdagochtend werden alle spullen nog ingepakt. Jeetje ik wist niet dat ik zoveel spullen bij me had. Nou eigenlijk viel het wel mee, alleen de extra dingen die ik hier heb gekocht, waren echt super veel. Denk maar aan een waterkoker, eten, drinken en nog veel meer. Toen we bij de receptie met z'n alle stonden, keek iedereen ons aan. Het leek wel een volksverhuizing hahahaha! Uiteindelijk werden we met een pick-up naar ons appartement gebracht. De hele achterklep zat vol met onze koffer en spullen.

We wisten wel al waar het appartement lag, maar we wisten niet precies welke het was. Al onze spullen moesten we naar boven tillen, dus dat begon al goed. Maar toen we de deur open deden van het appartement, konden we onze ogen niet geloven. Een grote woonkamer, keuken, 2 badkamers, 3 slaapkamers, 2 grote balkonnen, 1 nog veel groter dakterras met ligstoelen en zeezicht en niet te vergeten op het complex is een zwembad!

Het appartement is echt een super mooi huisje voor deze 7 weken die ik nog te gaan heb. Onder ons wonen ook nog 4 studenten die ook van onze school zijn, maar zij hebben een veel kleiner appartement.

Dezelfde avond hebben we alle Nederlanders van onze school uitgenodigd en hebben we een housewarming party gegeven. Het was echt super gaaf!

Zoals ik net al zei, over 7 weken ben ik al weer thuis. waarschijnlijk gaat de tijd super snel, want op het werk is het super druk. We zitten vol en we hebben natuurlijk personeel tekort, wat betekend nog harder werken.

ik ga nog even lekker genieten van mijn tijd hier, maar dat gaat zeker weten goed komen!

Tot snel,

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

marjolein

geniet er nog lekker van meisie!
xxx

Melanie

heeeee meis! echt superleuke verhalen steeds, zo te horen heb je het nog steeds super naar je zin! Geniet er nog even vann! dkke kuss xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!