santanaincyprus.reismee.nl

op jeepsafari naar het trodos

Lieve lezers,

Sorry dat ik bijna nooit meer een verhaal plaats, maar door mijn verhuizing en mijn nieuwe werktijden heb ik geen tijd meer om naar het centrum te gaan voor internet, alleen als ik vrij ben gaat dat lukken!

Afgelopen maandag en dinsdag was ik vrij. Maandag heb ik heerlijk uitgerust en een beetje gewinkeld. Ik ben daarna samen met rik naar een soort reisbureau geweest en hebben we een excursie geboekt.

Dinsdag ochtend werden we om half 9 opgehaald voor ons appartement en gingen we meteen op pad. We zaten met zijn 5en in de jeep, dus we hadden ruimte zat. Na ongeveer een half uur gereden te hebben kwamen we aan bij onze eerste stop. Dit was een heel klein ouderwets dorpje. Vervolgens zijn we off-road gaan rijden en naar een Venetiaanse brug gereden. Na deze stop reden we door het prachtige gebergte van Cyprus: het Trodos gebergte. Na weer een half uur in de jeep gezeten te hebben, kwamen we aan bij het grootste klooster van Cyprus. niemand had ons gemeld dat we daar heen gingen, anders had ik me daar wel opgekleed. In het klooster moest namelijk alles bedekt zijn. Iedereen die waarbij dat niet zo was, mocht een mooi paarse gewaad aan! Ik voelde me echt voor paal in die jurk lopen, maar het moest! Het klooster was prachtig, maar als snel had ik er genoeg van. Bij de volgende stop zijn we met z'n alle bij een restaurantje gaan eten. Na het eten kwamen we aan bij de een na laatste stop en dat was bij een waterval. Het was echt prachtig en super leuk. Je kon namelijk via een speciaal pad op de waterval klimmen. Het heeft me wel wat moeite gekost, maar uiteindelijk is het me wel gelukt! De laatste stop was bij de geboorte steen van de Griekse god, Aphrodite.

Ik heb heel erg genoten van mijn tripje! Maar ik was die avond wel kapot, ik ben op bed gaan liggen en de volgende ochtend pas weer wakker geworden.

Dikke kus,

Santana

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!