santanaincyprus.reismee.nl

En we gaan weer verhuizen!

Hallo lieve lezers,

Hier weer een update vanuit Cyprus. Ik hoorde dat het bij jullie in Nederland echt super lekker weer was, is dat nog steeds zo? In Cyprus was het echt warm, heet gewoon, de afgelopen dagen. Alleen dit weekend en maandag en dinsdag wordt het slecht weer. Natuurlijk precies weer als ik vrij ben!

Deze week is er eigenlijk niets bijzonders gebeurt. Alleen op het werk word het steeds gezelliger, ik mag ook veel meer. Iedere dag weer merk ik dat het vaste personeel me meer wil leren. Het zijn steeds allemaal kleine dingen, maar het is toch iets.

Owja het belangrijkste van deze week ben ik bijna vergeten, hihi! Ik ben verhuisd naar een andere kamer. Arie en Rik kon het niet zo goed met elkaar vinden en ik botste ook af en toe met Carolyn, dus hebben we geruild. Het ging steeds om hele kleine dingen, we leefde onder andere langs elkaar heen. Ik moest steeds 's ochtends vroeg beginnen en zij altijd pas in de avond, omdat ze in de bar werkt. Personeel dacht meteen dat we ruzie hadden, maar dat is echt niet zo, dit is gewoon het beste. Maar ik zit nu bij Rik op de kamer, super gezellig hoor!

Tijdens deze stage kom ik echt achter heel veel dingen en ik leer niet altijd veel in het restaurant, maar ik leer wel veel van mezelf. Het klinkt heel raar, maar hier begin ik echt na te denken over heel veel dingen. Onder andere over wat ik nou eigenlijk echt wil worden en na mijn school wil gaan doen. Al een tijdje wist ik zeker dat ik de reisbranche in ging, maar nu weet ik het zeker.

Maandag hebben we als het goed is een gesprek met de hotel manager over het boeken van onze vlucht. En als hij akkoord gaat, ben ik 28 juni weer thuis!

Dikke kus vanuit Cyprus

Reacties

Reacties

daddy

hea
klinkt allemaal goed
ik ga me spandoek vast voorbereiden
latersz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!