santanaincyprus.reismee.nl

Fiesta the new place to be

Hallo Allemaal,

Hier ben ik weer en dit keer vanuit Fiesta! Ik heb heerlijk genoten van mijn vrije dagen. Ik heb gewoon lekker helemaal NIETS gedaan, hoe lekker is dat.

Nu moet ik weer 3 dagen werken en dan ben ik weer 2 dagen vrij. Het werk is de afgelopen dagen echt leuk. Er hangt een hele leuke sfeer en de collega's zijn super aardig en gezellig. Ik ben samen met Rik vrij maanden en dinsdag en we gaan dan op de toeristische tour. We hebben nog geen idee waar naartoe we gaan, maar we gaan cultureel doen. Voor onze school opdrachten is dat ook verplicht en we willen ook gewoon iets van het eiland zien voordat we naar huis gaan.

Verder heb ik niet echt veel meegemaakt er is alleen wel iets gebeurt! Onze buurman Adam is vertrokken. VAn de een of of andere dag was hij gewoon vertrokken. Hij zei tegen ons al dat hij hiet niet zo leuk vond, maar dat hij zomaar is weggegaan zonder wat te zeggen of iets vinden we allemaal echt super raar. Waarschijnlijk zit hij nu al lang al weer in Hongarije of hij slaapt ergesn op straat hahaha. Echt op deze aardbol leven echt zulke rare mensen!

Ik neem nog een cocktail met de barstaff en dan ga ik toch echt weer naar het hotel want over ongeveer 5,5 uur gaat mijn wekker weer om te werken. Jullie kunnen allemaal lekker uitslapen en weet ik het allemaal, want jullie hebben gewoon weekend! Maar helaas niet voor mij!

Hele dikke kus en tot snel!

Santana

Reacties

Reacties

daddy

love you

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!