santanaincyprus.reismee.nl

Just my way of life in Cyprus

Lieve lezers,

Sorry dat jullie zolang op mijn vorige blog moesten wachten, maar ik heb echt geen tijd gehad om op internet te kunnen gaan. Gelukkig ben ik vandaag lekker vrij en morgen ook! Dan weer 3 daagjes bikkelen en weer 2 dagen vrij, pff wat een leventje hahahaha.

Het is zolang geleden dat ik niet eens meer weet waar ik gebleven ben. Ik ga het even snel terug lezen. Owja uitgaan in barstreet. Hahah wat een nacht was dat, ik heb echt een top avond gehad. Rond een uurtje of half 1 liepen we naar Imperial hotel om de mensen daar op te halen. Er gingen nog 2 andere studenten van onze school mee en nog 4 Bulgaren. In het Imperial zitten heel veel Oostblokkers, maar die mensen zijn zo aardig. Echt top gasten. We zijn eerst naar flairs gegaan, maar die ging om 3 uur dicht. Rond 3 uur zie je die hele tent leeglopen en zie je iedereen naar boogies gaan. Daar was het ook super gezellig! Iavor een jongen van het imperial gaat donderdag naar huis, dus was het aan de ene kant een zielig verhaal. Die gozer is zo grappig. Toch raar dat je na zo een korte tijd zulke mensen gewoon gaat missen. Gelukkig hebben we een super leuke avond met de hele groep gehad, die we nooit zullen vergeten.

Rond 5 uur waren we thuis en gingen we meteen slapen. De volgende dag mocht ik gewoon weer om half 2 beginnen. Die shifts zijn wel lekker, je kan uitslapen en de tijd gaat sneller dan split shift. Het werken deze week ging wel goed. Ik heb een aantal nieuwe dingen geleerd, zoals het klaarzetten van het buffet, de betaling van de orders afhandelen en het bijvullen van verschillende dingen.

Gisteren na het werk zijn we naar Fiesta om de verjaardag van Jayanti te vieren. We hadden daar een taart besteld voor haar en we hebben het daar laten versieren. Echt super tof! Ik heb echt een leuke avond gehad.

Vandaag heb ik uitgeslapen tot een uurtje of 11, want om 12 uur zijn we naar het centrum gegaan om boodschapjes te doen en om te internetten.

Morgen ga ik met Claire nog even het centrum in en dan zitten mijn vrije dagen er al weer op. De tijd vliegt!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

Lindsey

leeeeeuk bulgaren! hahahaha
beter dat deze aardigerer waren dan die vieze mannetjes in sunny beach!

HARLEY

waf waf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!