santanaincyprus.reismee.nl

And again off

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Deze keer niet vanuit Starbucks, maar vanuit Pinguino een super gezellig terrasje. Het internet in het hotel komt pas eind deze week. Vanaf dan zal ik weer iedere dag een verhaal proberen te plaatsen. Vandaag ben ik lekker vrij en ben samen met Carolyn en Rik het centrum in geweest. Er is niet echt meer te doen op dit moment. Het regent hier al 3 dagen, denk je dat je 5 maanden lekker van de zon gaat genieten, maar nee. Het is hier hetzelfde shit weer als in Nederland. Gister was ik ook vrij, maar heb toen niet heel veel gedaan. Ik heb aan mijn school opdrachten gezeten en ben naar de bank geweest voor mijn pincode. Deze hebben ze nog steeds niet, omdat er problemen zijn met het aanvragen ervan. Waarom zijn ze hier zo sloom? In Nederland had je ondertussen al 10 nieuwe pincodes gehad.

Maandag zijn de jongens van het Imperal hotel gekomen, Rick en Arie, super gezellig hoor! Ze werken ook in het restaurant, dus ben ik daar niet meer zo alleen. Alleen was ik natuurlijk niet, heb super aardige en leuke collega's die het werk leuk maken. Het werk is hier veel beter dan in het andere hotel. Je hebt minder taken en dat geeft meer rust en minder stress. Ik mocht maandag ook iets nieuws doen echt super tof! Ik mocht in de poolbar werken. Hier kunnen gasten de hele middag snacks halen en uiteraard drankjes bestellen. Ik mocht nog niet alle drankjes maken, maar wel de meeste. Verder moest ik tafels afruimen en af en toen lekker buiten zitten!

's Ochtends tijdens het ontbijt mocht ik ook iets nieuws doen, naja het was niet nieuw maar ik moest het nu helemaal alleen doen. tijdens het werk ben je verdeeld in stations, dit zijn delen in het restaurant. Jij zorgt er dan samen met je team voor dat de tafels schoongemaakt worden en opnieuw ingedekt en dat de gasten het naar hun zin hebben. Ik mocht een station in mijn eentje runnen. In het begin schrok ik wel een beetje hoor, ik dacht neeeee en nu. Maar ik moet zeggen het is allemaal super gegaan en ik vond het stiekem best leuk, hahaha!

Ik ga er weer vandoor!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

je vader

hea, je bent allround al he, goed zo
en goed dat de stres weg is, relax

Lisanne

Klinkt goed men, en jij kunt toch alles in je eentje aan, heb je mij in het Bastion ook geleerd :)

xxxx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!