santanaincyprus.reismee.nl

just one big family!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, sorry dat ik gister geen verhaal heb geplaatst, maar er waren wat problemen. Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ik moet beginnen.

Het begon eigenlijk allemaal al veel eerder. Ik zit nu met zijn vieren op de kamer en dat is super gezellig, maar het heeft ook zijn nadelen. Je zit de hele dag op elkaars lip en dat kan tot frustratie leiden. Ik deel nu de kamer met Dionice, Esmee en Carolyn. Het zijn echt super toffe meiden en we hebben het super gezellig samen, alleen soms wordt het even te veel. Niet alleen bij ons op de kamer, maar ook bij de hele groep die hier zit.

Gister was een beetje het hoogte punt hiervan, er gingen roddels rond over iedereen die nergens op sloegen. Heel vervelend allemaal, maar er was dus een punt dat ze we zeiden dit kan niet meer. En na het goed gepraat te hebben, duidelijk punten hebben besproken en een soort afspraken hebben gemaakt is alles weer goed gekomen. We gaan gewoon weer gezellig met zijn alle verder. Vandaag zijn we 's middags met z'n alle even lekker wat wezen drinken.

Vandaag moest ik ook werken, maar iedereen was super gestrest. De inspectie kwam dus alles moest spik en span zijn. Veel collega's waren daarom ook heel erg chagrijnig. Gelukkig was het 's avonds weer allemaal goed en was het weer super gezellig. Je leert de mensen nu beter kennen, niet alleen van het restaurant maar ook van de andere afdelingen. Eigenlijk zijn we gewoon one big Family!

Morgen ben ik vrij en ga ik even lekker uitrusten. Ik moet eerlijk zeggen dat het best heel zwaar is!

Tot morgen,

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

daddy

hea schattie geniet lekker van je vrije dag he, latersz

Pebbles

Leuke verhalen meis. Geniet van je vrije dag, en hou je taai.

xxxx

Mam

Hey meis, leuke verhalen hoor! en nog veel leuker dat we konden skypen! Geniet van alles! En geen tattou op zichtbare plaatsen want daar krijg je dan misschien wel spijt van!
Dikke kus van mij xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!