santanaincyprus.reismee.nl

going home, no I will stay

Hallo allemaal,

Waar zal ik eens beginnen.. ik vandaag was een hele rare dag. Het begon allemaal al toen ik wakker werd. Mijn schoenen had ik nog niet ingelopen voordat ik hier kwam, wat ik dus beter wel had kunnen doen. Mijn voeten lagen helemaal open en ik kon amper lopen. De dag begon dus al lekker. Om het maar even niet over het werk te hebben, dat was verschrikkelijk. 'S middags moesten we weer op gesprek komen. Het gesprek ging opzicht wel goed, alleen iedereen zat er even doorheen. En het ging van kwaad naar erger. Alle frustraties kwamen naar boven. Na onze pauze zijn we maar weer terug gegaan naar het werk en dat ging opzich wel.

In de middag zijn we met de meiden even het stadje in gegaan om wat dingen te halen. En daarna hebben we nog even lekker uitgerust op onze kamer. Om 7 uur moest ik weer werken. Ik was wel een beetje gestresst, omdat het maandag niet helemaal lekker ging. Gelukkig ging het vandaag echt top! Ik had er weer zin in en het personeel was ook super aardig. Ik weet nog niet of dit fake is of dat ze het echt menen. Aan het einde van de avond mocht ik samen met Esmee samen de roomservice gedaan. Jaja ik heb mn eerste fooi gehad hahahah.

Na het werk zijn we met de hele groep uit Nederland die ook in mijn hotel zit en een Roemeen die hier ook werkt met z'n alle op een kamer gezellig gezeten.

Morgen werk ik weer van 9-3 en dan van 7-10 en dan Zaterdag lekker vrij!

Slaaplekker allemaal,

dikke kus

Reacties

Reacties

paps

santanaaa, lekker dat je beetje lol hebt gehad. het komt wel goed. fuck hun. zij hebben jou nodig en jij niet hun. rustig aan

Claudia

Heee fleur,
Jeetje wat werk je lange dagen zeg!
Je werkt 9 uur op een dag! Vind je dat niet te lang?
Had je me smsje nog gegad? X
Xxxx clau

santana

jaa echt hoor, fuck hun hahaha
ze doen nu poes lief, hoe nep is dat?
het zijn inderaad lange dagen en gebroken dagen, dat is wel heel vervelend, je bent dus smiddags vrij, maar dan kan je niet veel doen.
Ik heb je sms nog gehad en terug gestuurd, mail het anders even hoe het precies zit hahah!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!