santanaincyprus.reismee.nl

bye bye quad avontuur

Hallo lieve lezers,

Hier ben ik weer vanuit het zonnige Cyprus. Gelukkig is het de afgelopen dagen heerlijk weer geweest. Vandaag is het zaterdag en heb ik nog lekker vrij, morgen tot dinsdag moet ik gewoon weer werken. Helaas gaan split shift maar steeds van 1 tot half 10. Woensdag en donderdag ben ik weer vrij.

Gisteren zou ik gaan quad rijden maar dat avontuur is helemaal in de soep gelopen Donderdag avond had ik al helemaal in gedachten geplant waar we heen zouden gaan, hoe we daar zouden komen en wat we daar zouden gaan doen. Maar toen kwam Carolyn, mijn roommate, ja vrijdagochtend om 11 uur hebben we een gesprek met meneer Zorbas. Meneer Zorbas is de general manager van het hotel. Ik kon het dus niet maken om er niet naar toe te gaan.

Uiteindelijk ben ik wel blij dat ik erheen ben geweest. Het gesprek ging super goed en ik kreeg te horen dat ze super blij zijn met mijn in het restaurant. Mijn dag kon niet meer stuk, niet alleen om het compliment, maar ook omdat mijn vrije dagen zijn geregeld voor als mijn moeder hier naar toe komt. Ik heb in totaal 4 dagen vrij gehad en de rest van de dagen split shift dus kan ik in de middag gezellig langs.

Vrijdag ben ik in plaats van het quad rijden met Claire naar de markt geweest. Het leek me best wel leuk om te zien hoe een markt in Cyprus, maar toen ik bij de markt was, viel alles vies tegen. Het waren eigenlijk een paar van die toeristen winkels bij elkaar geraapt en een paar kleding kraampjes waar ze mode van 30 jaar geleden verkochten. De markt stond wel op een mooie plaats. Boven aan de top van Paphos met uitzicht over de hele stad. Na ongeveer 20 minuten op de markt gelopen te hebben, zijn Claire en ik opzoek gegaan naar normale winkels. We kwamen in de straat van de markt nog wel een aantal leuke winkels tegen, alleen ze waren belachelijk duur. Rond de lunch zijn we naar coffee for two gegaan om wat te drinken en een hapje te eten. Daarna zijn we met de bus weer terug naar het gewone centrum van Paphos. We zijn toen daar naar de winkels in het centrum geweest. Er zijn niet veel leuke winkels maar wel een paar. Ik heb uiteindelijk een broek en een nieuwe pyjamabroek gekocht. Na het winkelen ben ik met Claire naar haar appartement gelopen. Het zag er prima uit, alleen het lag midden in een woonwijk. Je kan niet even snel ergens heen, dan moet je toch al snel 20 minuten lopen. 's Avonds hebben we daar gekookt en na het eten zijn we weer terug gelopen naar de haven om daar nog even een drankje te doen.

Toen ik 's avonds thuis kwam, was eigenlijk iedereen nog aan het werk. Ik ben toen in mijn bed gaan liggen en in slaap gevallen. Rond een uurtje of 11 toen de meeste klaar waren met werken werd ik wakker. Carolyn en ik zouden eigenlijk uitgaan, maar daar waren we allebei te moe voor. We lagen vroeg in bed maar konden niet slapen, omdat de buurman veel lawaai maakte. We zijn toen uit bed gegaan om aan te kloppen. Tot onze verbazing deed niet Toni de jongen van het animatieteam open, maar iemand die we totaal niet kende. Het bleek Adam uit Hongarije te zijn die nieuw is in het animatie team en onze nieuwe buurjongen is. We hebben toen tot een uurtje of 3 lopen kletsen en zijn toen gaan slapen.

Zaterdagochtend ging om half 11 mijn wekker, dat is eigenlijk uitslapen vergeleken met de diensten die normaal om 8 uur beginnen, maar ik had erg veel moeite om mijn bed uit te komen. Misschien had ik die nacht ervoor toch maar eerder naar bed moeten gaan. Ik had om 11 uur met Rik afgesproken om te gaan hardlopen. Jaja het moest ooit weer eens gebeuren. Pff wat was het vreselijk, het was al super warm. Maar I did it, ik voel me meteen stukken lekkerder in mijn vel nu ik even lekker gesport heb. Verder heb ik die middag en avond niet veel gedaan. Ik heb even aan mijn opdrachten gezeten en nog even lekker een middagdutje gedaan. Als Carolyn zo klaar is met werken gaan we omkleden en klaar maken voor uitgaan. We gaan weer eens naar barstreet! Ik heb nog geen idee wie er nog meer meegaan, maar dat zien we wel.

Waarschijnlijk krijgen jullie deze blog pas woensdag te lezen. Zondag tot dinsdag moet ik werken en ik heb geen split shift dus kan tussen door niet even naar Fiesta of naar de haven om op internet te gaan.

Hele dikke kus vanuit Cyprus,

Santana

Ps. Ik zal ook wat nieuwe foto's van mijn kamer en de vreetschuur plaatsen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!