santanaincyprus.reismee.nl

hard to say goodbye

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Sorry dat ik gister niets geplaatst heb, maar ik had het erg druk.

Gister moest ik weer werken van 9-3 en dan van 7-10. Het was echt super rustig, dus mochten we klusjes achter doen: poleren van bestek en glazen, fruitmanden naar de kamers brengen en nog meer van zulke klusjes. Wel relaxed hoor, want dan hoef je niet zo heen en weer te rennen.

In de middag zijn we met z'n alle nog naar de Starbucks geweest. Waarschijnlijk was dat de laatste keer met groepje.

Ik moet eerlijk zeggen dat het best moeilijk is om nu weg te gaan bij deze groep, uit dit hotel, de collega's, Limassol, het eten, nou eigenlijk alles. We zijn nu net een groep geworden en nu gaan we weer uit elkaar. Een nieuwe start in Paphos!! Heb er wel zin in, maar word ook wel even moeilijk.

Vandaag heb ik gewerkt van 8-12 en heb nu vrij tot 6 uur en dan werk ik weer tot 11. Ben echt super moe, maar kan morgen gelukkig uitslapen. Maandag en dinsdag ben ik lekker vrij, dus kan ik lekker uitrusten en me plekje een beetje verkenen in Paphos.

Ik ga nu nog even met de meiden lekker een cocktailtje drinken en daarna weer aan het werk!

Geniet nog even van het weekend allemaal!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

daddy

hea santaantje
in paphos word het ook weer gezellig
weet ik nu al
rustig aan he, laters

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!