santanaincyprus.reismee.nl

getting better?

Goede morgen allemaal,

Sorry dat ik mijn verhaal nu pas plaats in plaats van gister avond! Eens even denken wat ik gister ook weer allemaal heb meegemaakt. Eigenlijk zijn alle dagen tot nu toe een beetje hetzelfde. Gister ochtend gewoon weer gewerkt van 9-3 en dat ging lekker. Het personeel doet weer aardig, maar dat is alleen omdat de grote baas op z'n kop heeft gehad.

In middag ben ik even naar de apotheek geweest voor mijn voet. De pijn valt nu opzicht wel mee, alleen ik kan mijn andere schoenen dus nog niet aan. Na de apotheek zijn we met een paar meiden lekker naar het strand geweest. Even lekker uitgewaaid en uitgerust.

Toen we terug aan het lopen waren naar het hotel, werden we aangesproken dat we meteen naar binnen moesten gaan. Wij wisten niet wat er aan de hand was, wel wisten we dat zondag de grootste baas zou komen. Je raad het al, die stond nu al in het hotel. We waren totaal niet op het gesprek voorbereid. Het gesprek ging wel goed, maar wat er nu veranderd word is nog niet duidelijk.

's Avonds was het op het werk weer hetzelfde als 's ochtends. Iedereen deed weer super aardig en probeert alles goed uit te leggen. Na het werk zijn we weer met z'n alle en wat ander personeel wat gaan drinken bij iemand op de kamer.

Nu ben ik lekker vrij en ga ik Limassol, de stad, even in!

Dikke kus,

Santana

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!