santanaincyprus.reismee.nl

ready for take off!

Hallo allemaal,

Vandaag 12 februari is het dan eindelijk zover, ik ga voor 5 maanden naar Cyprus. Om half 10 hadden Kirsten en ik afgesproken op Schiphol. We zijn toen eigenlijk meteen gaan inchecken en hebben daarna nog even gezellig wat gedronken met onze familie. Na ongeveer een uurtje hebben we toch echt afscheid moeten nemen en zijn we naar de paspoortcontrole gegaan.

Na een hapje en een drankje zijn we naar de gate gelopen en langzaam begon het door te dringen dat we nu echt weggingen, nee niet voor even maar voor 5 maanden. Dit was best even moeilijk om te beseffen. Maar die sombere blik op ons gezicht verdween al snel toen we onze check-in leraar Mario zagen staan bij de gate. Na een praatje gemaakt te hebben zijn we aanboord gegaan. Tot onze verbazing zagen we dat het vliegtuig half r was. Na de flight safety van de crew konden we vertrekken, naja 15 minuten later door wat vertraging. Toen we net waren opgestegen kwamen de stewardessen al langs met wat drinken en nog niet veel later daarna met broodjes. We hadden best wel honger, maar zodra je die broodjes zag was dit snel voorbij. De broodjes zagen eruit of ze bedorven waren. Verder is de vlucht is goed verlopen en moeten we alleen inchecken voor onze vlucht naar Paphos!

Dikke kus Santana