santanaincyprus.reismee.nl

weer thuis, terug in Nederland!

Lieve lezers,

Als eerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de leuke reacties die jullie gedurende mijn stage op mijn blog hebben geplaatst. En natuurlijk ook voor het lezen van mijn verhalen!

Ik ben nu alweer een paar dagen thuis, maar het is nog wel even wennen. Weer thuis wonen, regels volgen en ga zo maar door. Maar als ik terug kijk naar mijn periode in Cyprus heb ik echt de tijd van mijn leven gehad. Ook heb ik super veel geleerd, zowel op het werk gebied als op persoonlijk gebied.

De terug reis is allemaal goed verlopen. We moesten dinsdag ochtend vroeg op, want om 11:15 vertrokken we! Het inchecken ging allemaal snel en we vertrokken zelfs al iets eerder. De vlucht duurde 4 uur, maar na mij idee ging het veel sneller! De zenuwen gierde door mijn lijf toen we in Nederland geland waren. Ik hield het niet meer en ik wou zo snel mogelijk mijn koffers halen en door de deur! Ik was zo benieuwd wie mij op stonden te wachten. Lieve vriendinnen en familie ik wil jullie bedanken voor het ophalen, ik vond het super lief en leuk dat jullie er stonden!

mijn avontuur zit er op!

nogmaals bedankt voor het volgen en de reacties!

xxx

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!