santanaincyprus.reismee.nl

En weer verhuizen.....

Lieve lezers,

Hier mijn laatste berichtje vanuit het Ledra beach hotel. Vanaf dinsdag ga ik weer verhuizen, niet van kamer maar dit keer naar een appartement in het centrum. We krijgen een 3 kamer appartement met keukentje, badkamer en woonkamer. Het appartement hebben we nog niet gezien, dus ik ben benieuwd. We delen het appartement met Rik, Arie, Carolyn, Jacob en ik. Het betekend ook dat we nu iedere dag met de bus naar het werk moeten.

Verder is er vrij weinig gebeurt op het werk, we hebben heel veel nieuw personeel gehad. Ze komen allemaal uit Oostblok landen en spreken geen Engels, echt een succes dus! Ik ben dan weer degene die alles mag uitleggen en dan kijken ze me echt aan of ik tegen de muur praat. Sommige spreken wel Engels, maar die denken meteen dat ze de baas zijn en gaan tegen mij lopen zeggen wat ik moet doen.

3 dagen geleden wou ik eindelijk weer beginnen met hardlopen. Het ging hartstikke goed, want het was niet te warm. Maar op het laatste stuk, ik moest nog 1,5 minuut van mijn hardloopprogramma, ging ik door mijn enkel en ben ik heel lelijk gevallen. Mijn hele arm en onder been liggen open. Van m'n manager moest ik er verband om doen, maar daar werd ik ook niet blij van. Alle gasten vroegen natuurlijk meteen wat er aan de hand was en ik moest het verhaal iedere keer herhalen.

Ik ben al dik over de helft, nog 59 dagen en dan ben ik weer thuis. maar toch is het af en toe nog even moeilijk. Helemaal met deze maanden, veel verjaardagen, koningendag en nog veel meer. Ik heb het hier naar m'n zin, maar ik mis gewoon mijn thuis, mijn ouders, mijn familie, mijn lieve vrienden en mijn huisdiertjes.

Vanavond gaan we hier ook uit voor koningendag en we vieren hier ook verjaardagen, maar het is allemaal heel raar. Het is super leuk hoor daar niet van, maar het voelt gewoon heel raar. Op dit moment kan de tijd niet snel genoeg gaan!

Dikke kus,

Ps. Ik weet niet wanneer ik weer een blog kan plaatsen, omdat we in het appartement geen internet hebben.

Reacties

Reacties

Linds

oh oh, ga je sportief doen, ga je door enkel, balennnnn
hoop dat het appartementje wat is!
maak er nog wat van schat en zie je over 59 dagen!

daddy

ik denk dat als je hier weer een maandje bent, je alweer weg wilt, naar australie of zo. we zullen zien. tis nu zo om. relax

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!