santanaincyprus.reismee.nl

mijn weekje 'vakantie'

Hallo lieve lezers,

Hier ben ik dan weer na een weekje heerlijk genoten te hebben van mijn ‘vakantie'.

Ik heb zo erg genoten dat ik eigenlijk niet zo goed weet waar ik moet beginnen. Dus laat ik maar beginnen bij het begin.

Al weken lang heb ik af lopen tellen tot 19 april! Mama zou dan langs komen met Rene. De avond voor de 19de na me werk, heb ik al mijn spullen die ik die dagen nodig zou hebben ingepakt en klaar gezet. De volgende dag ging ik vroeg op, want ze zouden al vroeg aankomen. Rond 11 uur nam ik de taxi naar het hotel. En ja hoor daar zaten ze dan, mama en Rene. Na elkaar 10 weken niet gezien te hebben, werden we weer herenigd. Super leuk natuurlijk, maar ook een emotioneel momentje.

De eerste dag hebben we lekker genoten in de ligweide. Helaas was er niet de hele dag zon, dus hadden we de tijd om het hotel te verkennen. Mijn moeder en ik hadden meteen voor de volgende dag een afspraak gemaakt bij de spa. We hebben ons daar lekker laten verwennen met een pedicure en een gezichtbehandeling. Helaas was het in de namiddag ook niet zo een lekker weer, dus zijn we naar de harbour gaan lopen. Het was best wel een pittige wandeling van ongeveer een uur. Na een drankje gedaan te hebben, zijn we weer terug gegaan naar het hotel en hebben we lekker gegeten en daarna nog lekker bij de bar gezeten. De laatste dag voordat ik weer een dagje moest werken, zijn we na het ontbijt naar het historische deel van pafos gegaan. Daar staan verschillende huizen van verschillende goden en mozaïeken werken. Die dag hebben we verder niet veel gedaan dan lekker genoten. Aan het einde van de avond moest ik helaas terug naar het hotel waar ik werk, want ik moest de volgende dag gewoon weer werken om 8 uur. Om 12 uur was ik klaar en ben daarna meteen weer naar het andere hotel gegaan. De dag nadat ik gewerkt had was ik ook weer vrij en heb ik ook weer heerlijk genoten.

Maar vandaag was toch wel een beetje moeilijk. Vandaag moest ik gewoon werken maar na me werk ben ik langs geweest en heb ik ze voor de laatste keer gezien. Naja laatste keer, over 9 weken zien we elkaar weer. We hebben lekker gezond, gezwommen en gegeten. Vlak voordat ik echt afscheid nam, kwam Rik nog even gedag zeggen. Mama en Rene liepen mee naar de bus en toen de bus eraan kwam, was het zover. AFSCHEID NEMEN! Ik moet eerlijk zeggen er zijn best wel wat tranen gaan rollen voordat ik de bus instapte en toen ik erin zat, gelukkig had ik Rik bij me die me een beetje kon troosten. Ook mama had het er erg moeilijk mee.

Ik moet nu gewoon tot vrijdag weer werken. Dan heb ik een heerlijk dagje vrij en ga ik heerlijk uitrusten!

Dikke kus

Reacties

Reacties

daddy

hea schatje
echt leuk dat ze der effe waren
maar ja duurt nou niet lang meer voor je weer hier bent, rustig aan he daar
laterszzz

marjolein

hee meis,
super dat je moeder+rene langs kwamen.
maak er nog een leuke 9 weken van.
Lovee xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!