santanaincyprus.reismee.nl

Good News

Lieve lezers,

Hier weer een update vanuit het zonnige Cyprus. Ik heb goed nieuws gekregen deze week. Eigenlijk alleen maar goed nieuws, het was een drukke en hectische week, maar zeker een geslaagde week.

Als eerste zal ik beginnen met de mededeling dat we nu EINDELIJK staffinternet hebben en dus lekker op onze kamer kunnen internetten. Het is echter nog niet duidelijk hoelang we onze kamer nog houden, want we krijgen over een tijdje een appartement.

Ten tweede is dinsdag onze lerares in Cyprus is aangekomen. Ze zal hier 2 weken blijven om alle leerlingen te bezoeken en om de beoordelingsgesprekken samen met de manager af te nemen. Ze verblijft die 2 weken dus in ons hotel, dat is wel een beetje minder.

Meteen die dinsdag moesten wij al op gesprek komen met de big boss van het hotel. Het gesprek was wel echt op het verkeerde moment geplant. Het was ontzettend druk in het hotel en we moesten met zijn 4'en alles opdekken en klaarmaken voor 600 gasten. Ik vond het dus echt lullig om die mensen het alleen af te laten maken. Gelukkig ben ik toch maar naar de manager toe gegaan, want die kon ik eigenlijk niet laten zitten. Het gesprek ging hartstikke goed. Ik heb overal een goed voor op mijn beoordeling. Alleen de manager heeft een uitspraak gedaan waar ik wel een beetje bang van werd. Hij vroeg of ik in vaste dienst wou blijven werken na mijn stage. Natuurlijk is het een mooie kans, maar voor dat geld wat ze hier verdienen, no way dat ik blijf! De meeste mensen werken hier gemiddeld 45 uur in de week en verdienen 700 euro per maand. Voor jongeren kan ik het nog begrijpen, maar voor mensen van 45 kan ik het niet begrijpen.

Gisteren heb was me enigste vrije dag van deze week. Ik heb lekker uitgerust, boodschappen gedaan, naar het strand geweest en ik ben langs geweest bij Kirsten. Verder zijn Rik en ik 's avonds uit eten geweest, omdat we van gekkigheid niet wisten wat we moesten doen.

Tot dinsdag moet ik echt nog even heel hard werken. We hebben personeel te kort, dus je moet dan met zijn 4en een heel restaurant vol met ongeveer 500 man runnen. Geloof me dat is echt zwaar. Het is zo erg dat ik de afgelopen dagen niet eens pauze heb gehad en dus 8.5 uur heb gewerkt zonder iets te eten en te drinken en zonder even te zitten.

Dinsdag komt mijn moeder met Rene langs en dan ben ik lekker 3 dagen vrij, dan moet ik 1 dag werken en dan ben ik weer een dagje vrij. Ik ga dan lekker genieten en bijkomen.

Hoe is het daar eigenlijk in Nederland?

Dikke kus, Santana

Reacties

Reacties

daddy

hea knapperd
ik wist het, je bent de beste, ze willen je zelfs houden daar, goed man.
ben blij dat mam effe langs komt, zal je goed doen denk, ook beetje rusten.
nou de beste rustig aan he.....latersz
tis hier trouwens ook 24 graden, lekker hoar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!