santanaincyprus.reismee.nl

2 maanden verder

Lieve lezers,

Hier ben ik eindelijk weer! Ik heb het de laatste week best wel druk gehad en volgende week heb ik het nog veel drukker. Ik heb volgende week maar een dag vrij, maar die week erna lekker vier dagen vakantie!

Deze week is er ook wel veel gebeurt, vooral op het werk. Zoals ik in mijn vorige blog al had gezegd, leren ze me nu eindelijk meer. Ik krijg iedere dag een nieuwe taak om erbij te leren. Zo moest ik van de week mee helpen met de champange rond brengen en de roomservice, maar er is nog veel meer.

Weten jullie nog dat we een nieuwe werknemer hebben? Die Mark de Trout, nou die is ontslagen en gaat maandag naar huis. In het begin vond ik hem zielig, maar later ging het gewoon te ver. Je was hem iets aan het uitleggen en dan draaide hij gewoon ze hoofd om, net of hij niet wou luisteren. Ook als je hem iets uit probeerde te leggen, moest je dat doen of je iets uitlegt aan een kind van 4 jaar. Hij had zo zijn goede dagen en zijn slechte, op zijn slechte dagen speelde hij verstoppertje achter zijn trolley of hij ging heen en weer rennen. Het is echt super zielig voor die gozer, want hij is 35 jaar oud, maar je lacht je rot als je met hem werkt.

Verder is het super gezellig met de collega's, vaak gaan we 's avond na het werk in de staffkamer met zijn alle nog wat eten en of drinken. Ze zien eindelijk na 8 weken in dat we niet anders zijn, omdat we stagiaires zijn. Ze zien dat we ook gewoon werknemers zijn. Dat is echt veel beter, ze behandelen me nu gewoon normaal, als vrienden.

Verder heb ik niet veel te melden, ik heb het zo druk met werken dat ik niet vaak meer naar de haven of fiesta ga om te internetten. Dit komt wel weer goed als ik weer split shift heb volgende week.

Ow ik heb nog niets heel belangrijks vergeten. Ik mag eerder weg, omdat ik te veel uren per week maak. Mijn ticket is al geboekt en ik zal 28 juni om 14:40 op Schiphol aankomen! Dat is al over 10 weken, dat gaat echt super snel!

Tot snel,

Dikke kus

Santana

Reacties

Reacties

Kim

Dan ben je op tijd terug om bij onze diplomuitreikingen te zijn!

Lindsey

hahahahaha
die man lijkt me echt grappig, ook al is het natuurlijk ook zielig voor hem!
hoe kunnen ze hem eigenlijk ooit aangenomen hebben? haha

marjolein

haha geniaal jouw verhalen!
Tot snel lieverd!

daddy

hea schatje
nou ben blij als mam der is, is wel effe leuk voor je.
10 weken, zo om. groeten van opa en oma
rustig aan he

Dionice

Yeaaahhhh 28 juni ben je weer terug!!! En die man had ik nog wel mee willen maken hahahahaa.. dan hadden we niet meer bijgekomen denk!! Volgende week lekker genieten van je vrije dagen wijvie..

Ik ga je morgen ook even een mailtje sturen. Morgen hoor ik namelijk meer over hoe en wat!!
Dikke kus vanuit het ROC (OLC) hahahaha..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!