santanaincyprus.reismee.nl

Op de toeristische tour!

Hallo lieve lezers,

Sinds de laatste keer dat jullie wat van mij gehoord hebben, is er niet super veel gebeurt. Op het werk is het gezellig, maar ik merk wel dat het drukker word. De manager heeft ons verteld dat het vanaf half april tot augustus iedere week wel volgeboekt is. Dat word dus bikkelen en overwerken. Overwerken is opzich geen probleem, dat betekend dat ik eerder naar huis kan. Mijn contract loopt eigenlijk tot 4 juli, maar ik hoop dat ik rond 30 juni al weg kan.

We hebben trouwens nieuwe mensen in het restaurant werken. Het zijn Bulgaren waarvan er 1 al begonnen is en de andere 2 beginnen volgende week ergens. Maar die Bulgaar die nu bij ons in het restaurant werkt is niet helemaal lekker, ik weet niet wat hij heeft, maar hij praat niet en volgens mij is hij zo autistisch als het maar kan. Owja en om het nog even erger te maken hij ziet eruit als Mark de Trout!

Er zijn nieuwe mensen bijgekomen, maar er is ook iemand weggegaan. Dat is Anisia uit Rusland. In het begin deed ze niet zo aardig, maar later toen ik heb laten weten dat ik echt wat wou leren, heeft ze mij super veel geleerd. Zij is een van de weinige die je wat wil en kan leren. Ik vind het super jammer dat ze weg is, maar we houden contact via facebook.

Zoals ik jullie heb verteld, ben ik maandag opstap geweest met Rik. We zouden eigenlijk naar plaza Girouskipou gaan. Dat is een dorpje met een plein, maar we zijn daar nooit aangekomen. We zaten in de bus en de chauffeur zei gewoon, dit is de laatste halte. Maar de bus hoorde eigenlijk nog 4 haltes verder te rijden en om nou in de hitte zover te gaan lopen, nee ik bedank. We hebben toen een andere bus gepakt die naar de Tombs of the Kings ging. Dat zijn allemaal oude grafkelders. Het was in het begin best interessant, maar later gingen we helemaal stuk om alles. Dat kunnen jullie ook wel aan de foto's zien die we gemaakt hebben. Na een paar uur daar rond gedwaald te hebben, zijn we naar de markt geweest. Ik was daar al eerder met Claire geweest, maar ik wou het Rik laten zien. We hebben wel wat leuke dingen daar gekocht. Zoals kaarten en wat andere prutsels.

Na ons avontuur was het al eind middag en hadden we eigenlijk geen zin meer om nog andere dingen te bezoeken, we waren het gewoon een beetje beu. Maar er zit hier een winkel in het centrum, waar ze werkelijk alles hebben. De winkel heet Poplife, je noemt het en ze hebben het. We zijn toen daar nog even heen geweest en hebben weer wat leuke dingen aan de haak geslagen.

Dinsdag ga ik lekker nog even genieten van mijn vrije dag. Ik ga lekker naar het strand, zonnen en zwemmen!

Hele dikke kus vanuit Cyprus

Reacties

Reacties

daddy

heeeeaaaaaa ouwe globetrotter
alles okee zie ik
als die gasten op mark du trout lijken is niet zo erg, daar ben je al te oud voor.
MAAR zodra ze enige gelijkenis beginnen te vertonen met JORAN VAN DER SLOOT moet je toch echt effe uit de buurt blijven schat......................latersz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!