santanaincyprus.reismee.nl

en weer een week voorbij

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, nogmaals sorry dat ik niet meer zo vaak een verhaal kan plaatsen. Ik moet eerlijk zeggen dat het best afkicken is zonder internet. Gelukkig hebben ze in de cafés wel gewoon internet!

Vandaag is het alweer woensdag, de tijd vliegt! Ik heb van zondag tot dinsdag van 8 tot half 5 gewerkt. Op zich wel een lekker shift, alleen je hebt niets meer aan je dag. 's Avonds heb ik dan ook niet veel gedaan. Ik heb lekker uitgerust, opgeruimd en ben een avond naar Fiesta, de kroeg aan de overkant van het hotel, geweest. Woensdag en donderdag werk ik van 8-12 en van 18:30 tot 22:30, ideaal! De hele middag om nog lekker op het strand te liggen of om naar het centrum te gaan. Vanmiddag ga ik even wassen en het centrum in. Donderdag middag ga ik lekker naar het strand. Het weer is weer helemaal top hier, af en toe zelfs heet. Vrijdag en zaterdag ben ik vrij, heerlijk. Vrijdag is Claire ook vrij en gaan we samen een quad huren om het centrum, de stranden en de nabijgelegen dorpjes te verkennen. Heb er super veel zin in! Ook best wel spannend hoor, hier rijd iedereen namelijk links. Maar ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Wat ik verder nog deze week ga doen, ik heb echt geen idee. Waarschijnlijk ga ik donderdag avond en vrijdag avond uit in barstreet of naar Fiesta.

Het werken zelf gaat ook nog allemaal goed. Ik begin alles steeds meer onder de knie te krijgen en ik begin me draai hier wel te vinden. Ook het personeel merkt dat en ik krijg regelmatig complimentjes van hun. De gasten hier zijn ook super tof. Ze onthouden je naam, in tegenstelling tot het personeel, vragen altijd hoe het met je gaat, vertellen over hun ervaringen met het hotel en het eiland en ze willen alles over je weten. De meeste mensen die in het Ledra beach hotel verblijven zijn 65 plussers, die hier zo een 3 a 4 weken verblijven en zo nu en dan zie je een jong stelletje, maar dat is echt zelden.

Soms besef ik nog steeds niet dat ik in Cyprus ben, ookal zit ik hier nu al bijna 5 weken. De tijd gaat zo snel! Ik ben vaak de hele dag druk met werken en dan is de dag alweer voorbij. Als ik dan 's ochtends wakker word in mijn hotelkamer denk ik: Owja dit is mijn huisje tot juli, de personeelskantine is mijn keuken, het animatieteam zijn mijn buurtjes, mijn achtertuin is het strand en ik werk hier gewoon fulltime terwijl alle gasten lekker vakantie aan het vieren zijn.

Ondanks alles heb ik hier wel de tijd van me leven. Ik heb veel nieuwe mensen leren kennen, veel avonturen meegemaakt, er zijn al ruzies geweest en opgelost: het is gewoon een super ervaring!

Ik hoop dat ik jullie zo snel mogelijk weer spreek! En ik zal zodra ik weer op internet ben een verslag geven van het quad avontuur.

Hele dikke kus

Santana

Reacties

Reacties

marjolein

super om te horen dat het zo goed gaat & dat je het leuk vind wat je doet.

maak er nog een leuke tijd van meis!
liefs, marjolein

Bibi

Fijn dat je het zo naar je zin hebt San!

Dikke kusssssss

luciano

hea skattie
links rijden???? zijn ze gek of zo? wat een mafkezen.
doe jij nou maar gewoon rechts kan der ook niks gebeuren. een strand als achtertuin???? wil ik ooook. en buren die je animeren??? de mijne zeiken alleen maar. hoor het alweer, je hebt het goed daar. nou de groeten aan je matties he, latersz

Lisanne

Klinkt goed chickie!

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!