santanaincyprus.reismee.nl

1 month in Cyprus

Hallo allemaal,

Hier weer een update vanuit Cyprus. Ik kan helaas niet iedere dag een update geven, het internet voor de staff is er nog niet. En het is voor 3 uur 10 euro. Dus ik ga nu een paar keer per week naar de stad om te interneten.

Deze week is echt super snel gegaan. Het is nu al gewoon weer zaterdag! Ik ben nu al een maand in Cyprus, nog 3,5 en ik ben alweer thuis. En over 5 weken komt mijn moeder al langs met Rene. Ik zit dan al op de helft!

Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik met mijn familie op Schiphol nog wat aan het drinken was voordat ik hierheen vloog. Ook mijn avontuur in Servië en mijn eerste werkdag zal ik nooit meer vergeten. Ik heb tot nu toe echt een super leuke tijd en dat gaat alleen nog maar beter worden. Ik voel me hier nu thuis in het hotel, op mijn kamertje en hier in Cyprus. Wennen aan het volk hier was wel moeilijk, maar ik heb het gewoon geaccepteerd. Toch mis ik thuis wel. Gewoon mijn eigen thuis, mijn eigen vrienden en familie en mijn huisdiertjes.

Deze week is eigenlijk net zo geweest als de andere weken. 5 dagen werken en 2 dagen vrij. Ik heb niet echt iets bijzonders gedaan. Het weer is hier echt bagger. Het regent al de hele week! Het is hier gewoon bijna weer om een winterjas aan te doen.

Wanneer ik volgende week vrij ben weet ik nog niet. Ik hoop dat het een beetje mooi weer wordt, zodat ik lekker kan zonnen en naar het strand kan.

Tot snel,

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

Bibi

heee schattie,
fijn dat je het naar je zin hebt,
ik duim voor je dat het lekker weer wordt daar!
dikke kus (L)

daddy

hea knapperd
ik leef ook nog, ik haat vliegen
de groeten van iedereen uit sardegna
ciao ciao

Sonja...

Hey lieverd,

Wow..wat gaat de tijd snel!!!
Ik lees trouw al je verhalen en hoor af en toe wat van mama..Nog super bedankt voor je berichtje met me bday mop...Ik heb het zelf ook onwijs druk met school&werk dus heb het niet gevierd.

Jeetje je maakt wat mee, maar met alle ups&downs sleep je jezelf er goed doorheen hoor meis..Ik ben trots op je! Wat je altijd moet onthouden is het geloof in jezelf en je eigen krachten. Niet te druk maken om andere wees jezelf.

Verderszzzzz....heb ik niet zoveel Saai hé..
Nou meis,

Go santana Go

Dikke kus..mwah mwah..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!