santanaincyprus.reismee.nl

partytime in Paphos

Hallo allemaal,

Sorry dat ik niet meer zo vaak een verhaal kan plaatsen. Ze zijn hier niet zo snel en heb nog steeds geen internet. Waarschijnlijk pas eind volgende week krijgen we de code. Ze hebben wel al de codes voor de gasten, maar die zijn 5 euro per uur. Dat gaat mij een beetje te ver.

Vrijdag kwam Nina naar Paphos. Met Nina zat ik in het Apollonia hotel. We zijn even het centrum in geweest en hebben daarna lekker uitgerust op het strand. We zijn ook nog uitgeweest. Er waren 3 mensen van de groep jarig, dus dat is wel een reden voor een feestje! Het was wel gezellig, maar niet bijzonder. We hebben het sowiezo niet te laat gemaakt, want ik moest de volgende de dag gewoon weer werken.

Zaterdag was mijn eerste werkdag, naja niet eerste maar eerste dag het echt druk was. Ik begon om half 2 tot 10. Je draait dan eerste de lunch, daarna moet je alles opruimen en klaarmaken voor het diner. Pff wat een avond zeg. Het is voor de Cyprioten dit weekend carnaval en dat vieren ze groot! We hadden in het restaurant 500 van die gillende irritante Cyprioten. Wat een vervelend volk is dat zeg! Ze klagen, zeuren en je doet nooit wat goed. Ik was blij dat ik om half 12 in mijn bedje lag en lekker kon slapen. Vandaag werk ik van 8-12 en van 18:30 tot 22:30.

Dinsdag en woensdag ben ik weer vrij en ga ik lekker genieten!

Owja morgen komen 2 jongen, Rik en Arie van het Imperial hotel naar het Ledra en komen hier ook werken. Super gezellig, want nu zijn we natuurlijk nog maar met zijn tweeën.

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

daddy

wat een gezelligheid allemaal
hoorde dat een ryan air toestel uit sardinie van de week een noodlanding heeft gemaakt op eindhoven. zaterdag mag ik, spannend

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!