santanaincyprus.reismee.nl

the first days in Paphos

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, sorry dat het zo lang duurde maar ik heb hier wat problemen met het internet in onze kamer! Helaas kan ik niet iedere dag even langs de Starbucks om te internetten, omdat het best wel een stukje lopen is.

Woensdag moest ik werken van half 2 tot 10 uur. Gelukkig waren er toen wat meer gasten in het hotel en was het wat drukker. Tot een uurjte of 4 heb ik alleen maar lopen poleren. Daarna mocht ik helpen met de tafels op dekken en spullen klaar zetten voor het dinner. Het gaat hier wel allemaal anders dan in het Apallonina hotel. De gasten moeten hier zelf hun drankjes pakken en in Apollonia moest je die naar de gasten brengen. Het enigste waar ik mij eigenlijk mee beizg houd, is het leegruimen van de tafels, het opdekken van de tafels en het poleren van het bestek en de glazen. Wel veel relaxder dan in het andere hotel. Hier werken teminste normale mensen, zowel bij de receptie, de bar, het restaurant en de keuken. Haha je bent ook gelijk met iedereen vrienden hier. Teminste zo zien de werknemers dat hier. Van de chefkok krijg ik steeds eten, die gaat gewoon maken waar ik trek in heb en de mensen van het animatieteam zijn onze buurtjes.

Vandaag zijn we in de ochtend even lekker het stadje gaan verkennen. Er zitten hele leuke winkeltjes en leuke terrasjes langs de boulevard. Verder kan je heel goed uitgaan in de barstreet waar alle clubs zitten. In de middag zijn we met z'n drienen lekker naar het strand gegaan. Het was echt super lekker weer! Vanavond gaan we met de duitse student en onze buurtje wat drinken in het centrum, omdat Dionice morgen naar huis gaat!

Morgen ben ik ook nog lekker vrij en zaterdag werk ik van half 2 tot half 11 en zondag werk ik van 8 tot 12 en dan van half 7 tot half 11!

Tot snel!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

marjolein

fijn dat je het zo naar je zin hebt!
have fun there in far far away!
xxx

daddy

pas maar op met die chefkok
straks kom je 10 kilo zwaarder thuis

santana

hahaha neee, ga vanaf morgen weer hardlopen en gewoon na t werk niet meer eten! hahah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!