santanaincyprus.reismee.nl

just the crazy nights in Limassol

hallo allemaal,

Hier het laatste berichtje vanuit Limassol. Morgen ga ik naar Paphos, op naar een nieuw avontuur!

Ik moet eerlijkzeggen dat ik hier een te gekke tijd heb gehad, ondanks alle problemen die er eerst waren, is het toch nog allemaal goed gekomen. Nu ik eenmaal gewend ben aan alles, kan ik weer weg, weer opnieuw wennen. Dat is helemaal niet erg hoor, juist super leuk!

Gister na het werk heb ik echt een te gekke avond gehad. We waren eigenlijk allemaal best moe, maar hadden zin om iets leuks te doen. We wisten alleen niet wat! Maar om 12 uur kwamen we op het idee om toen nog te gaan zwemmen in de zee! Binnen 10 minuten waren we allemaal omgekleed en klaar om naar het strand te gaan. Liepen we dan moet onzetas en een fles rose naar het strand. Het was echt super lekker weer nog, de zee was lekker warm en we hebben gewoon een top avond gehad!

Voor vanavond staat er ook een leuke avond op de planning. Ik heb nu even pauze en om kwart voor 6 begin ik weer tot 10. En om 12 uur begint ons balkonfeestje hahahah. Naja het is meer een afscheidsfeestje! De mensen van het Japanse restaurant nemen eten mee, ander personeel zorgt weer voor de drank! Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, hihi!

Goodbye Limassol and welcome Paphos!

dikke kus Santana

Reacties

Reacties

marjolein

hee meis,
heel veel plezier in paphos & ik weet zeker dat je het daar net zo leuk gaat krijgen als in limasol.
keep in touch!
xxx lovee

daddy

wat een leven

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!