santanaincyprus.reismee.nl

going to Paphos!

Hallo lieve lezers,

Hier ben ik dan weer, dit keer weer vanuit Starbucks die naast het hotel zit! Echt super fout, want het is zooooo verslavend!

Vandaag was ik lekker vrij, helaas heb ik niet uit kunnen slapen, maar ik heb wel een super gezellig dag gehad. Na het ontbijt moest ik samen met Dionice en Carolyn op gesprek bij de general manager. Niets ernstigs hoor! We kregen te horen wanneer we precies naar Paphos zouden gaan. We gaan nu maandag of dinsdag al naar Paphos naar het andere hotel! Ahhhhh we zijn zo blij he! Eindelijk een keer duidelijkheid en het is natuurlijk hartstikke snel. Daarna ben ik in de ochtend eerst even samen met Dionice en Nina naar de bank geweest om de dingen voor het bankaccount te regelen. En natuurlijk ging dit niet zonder moeilijkheden. Omdat ik natuurlijk maandag of dinsdag al wegga en me pasje donderdag pas klaar is, moet ik in Paphos eerst hun bank gaan zoeken, dan het probleem uitleggen en dan pas kunnen ze hem opsturen. Maarja komt allemaal wel goed denk! Maak me nergens meer zorgen over, want dat schiet toch niet op.

Na de bank zijn we naar de tattooshop geweest, Neee nee helaas nog geen tattoo, want dan wordt die lieve mama boos, hahahahaha. Nee Dionice en Nina hebben een navelpiercing laten schieten en ik ging mee. Om het te vieren hebben we heerlijk geluncht en zijn daarna naar het strand geweest en hebben heerlijk geluierd.

Begin avond zijn we met een paar van de meiden naar een restaurantje gegaan. Het was echt super gezellig!

Morgen moet ik weer werken tot maandag of zondag, maar dat laat ik jullie nog wel even weten! Ik heb wel andere diensten, morgen de normale dienst van 9-3 en dan 7-10, zaterdag 8-12 6-11 en zondag van 1-10, dus dat wordt weer lekker afzien, maar het komt goed!

Voor iedereen die nog vakantie heeft, geniet nog even lekker van de vrije dagen! En voor degene die net als mij morgen ook moeten werken toi toi toi!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

daddy

hahahah wat een leven

Lidian

ahhh wel heerlijk zo'n vrije dag zeg,
maar dat heb je wel nodig met al dat werken!
succes weer met werken he!

marjolein

ik hoor het alweer, jij vermaakt je prima daarzo.
ik hou natuurlijk al je verhalen bij(A)
hopelijk kunnen we snel weer keertje afspreken
maar ontzettend veel plezier daar!
dikke kus xxx

queenie

oh san geen tattoo??
haha veel plezier lieverd
xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!