santanaincyprus.reismee.nl

nothing special

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, terug van weggeweest! Gister was ik een heerlijk dagje vrij! Eerst heb ik lekker uitgeslapen en om 11 uur hadden we een voortgangsgesprek. Dit ging natuurlijk allemaal goed! 's Middags ben ik even lekker gaan slapen en daarna ben ik het stadje in geweest met Dionice en Esmee. 's Avonds ben ik nog even samen Dionice naar de Starbucks geweest om daar te interneten en langs de winkels geweest om te kijken. Owja ik ben ook nog naar de bank geweest om een cyprotisch bankaccount te openen. Morgen ben ik weer vrij en moet ik daar weer heen om mijn pasje op te halen.

Ik heb nu even pauze en moet zo weer tot 3 uur werken. En daarna gaan we met z'n alle weer het stadje in om gezellig met zijn alle wat te drinken. Vanavond moet ik werken en daarna doe ik lekker rustig aan. Morgen kan ik lekker uitslapen, want ik ben morgen weer lekker vrij. Dan moet ik wel wat dingen regelen maar verder helemaal nietssssss.

Spreek jullie morgen!

Dikke kus

Reacties

Reacties

luciano

nou hoor het al weer, je hebt een mooi leven

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!