santanaincyprus.reismee.nl

My day off!

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik samen met Dionice en Nina naar Limassol geweest. Dat is het stadje waarin we zitten. We gingen met de bus en dan ben je er ongeveer in 8 minuten. Het stadje was nou niet echt geweldig. De wegen waren open gebroken en veel gebouwen waren vervallen. De winkels waren wel leuk, ze hebben er Zara, Mango en ga zo maar door. Verder zitten er ook nog heel veel winkels met heel veel lokale producten.

Toen we in het stadje waren geweest was het alweer 5 uur en zijn we snel even naar de supermarkt gegaan om nog wat boodschappen te doen. Maar toen we weer terug waren in het hotel kwam miss Niki, de manager van F&B, naar ons toe om te vertellen dat ze wat aan het eten gedaan heeft. Het was inderdaad beter, het was warm en zag er normaal uit. Ook had ze het nieuwe rooster voor volgende week. Zondag tot woensdag werk ik nog gewoon van 9-3 en van 7-10 en dan ben ik donderdag en vrijdag vrij.

Ik zit nu met de meiden lekker op de kamer en zijn we aan onze opdrachten begonnen. Ja helaas dat moet ook gebeuren he. Morgen tot woensdag nog even doorzetten en dan weer lekker 2 dagen vrij.

Tot morgen.

Dikke kus Santana

luciano

hea daar
okee dan meis, dit klinkt al een stuk positiever. alles komt goed. veel plezier he en rustig aan