santanaincyprus.reismee.nl

conversation with the big boss

Hallo allemaal,

Vannacht heb ik niet zo heel goed kunnen slapen. Ik sliep pas weer rond 2 uur en de wekker ging weer gewoon 8 uur. Het werk viel vandaag wel iets mee vergeleken met gister. Waarschijnlijk komt dit, omdat het niet meer allemaal nieuw is. Rond een uurtje of 11 werken alle stagiaires uit Nederland bij elkaar geroepen. We moesten met z' n alle op gesprek met the big boss. Het ging allemaal niet zo lekker gister en wij voelde ons er nou ook niet echt lekker bij. Die baas probeerde het allemaal wel leuk te vertellen, maar ondertussen gebeurt er ook niet echt veel. Ikzelf vond het vooral vervelend dat niet al het personeel vriendelijk was. Ze zeggen heel snel maak dit schoon, pak dit, doe zus en doe zo. Waarschijnlijk is er ook wat over gezegd tegen het andere personeel, want in de middag was iedereen echt super aardig. Ik ben benieuwd voor hoelang dat zo blijft. 's Middags mocht ik trouwen met iemand anders meewerken. Ik moest bij alle kamers waar nieuwe mensen in zouden komen, water en fruit neerzetten. Dit was niet zo heel leuk, eigenlijk best saai, maar het doodde wel de tijd. Toen ik terug kwam in het restaurant en mocht ik meteen met een half uurtje pauze en vervolgens nog een half uurtje en was ik alweer vrij. Nou vrij, in ieder geval tot 7 uur. Van 7-10 werkte ik weer in het restaurant.

De avond is allemaal goed gelopen, stukken beter dan gister. Het personeel deed ook veel aardiger dan voorheen. Alleen aan het einde van de avond draaide dat allemaal weer een beetje terug. Logisch iedereen was kapot en dan werkt het niet allemaal mee. Ik ben echt kapot, het is hier nu half 12, ik ga nog even douchen en dan lekker slapen!

Tot morgen!

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

marjolein

hallo lieverd,

aan jouw zal het niet liggen, je bent een harde werker, denk daar om.
twijfel niet aan njezelf.
doe je wel rustig aan, en sterkte, en als ze vervelend doen , zeg dan maar pasop voor mijn tante hahahaha

xxxxx uit zaandam.

Roos

Lieve meid,

Wat een verhalen. Leuk om te lezen maar ook vervelend dat het personeel niet altijd aardig doet. Het zal allemaal even z'n tijd nodig hebben en houd maar in je hoofd dat jij je uiterste best doet. Ben trots op jou hoor! Je doet het toch allemaal maar even! Take care! Dikke kus Roos.

Roos

Super leuk overigens om je foto's te zien! Ik herken het :D Echt leuk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!