santanaincyprus.reismee.nl

wachten, wachten en nog meer wachten

Hallo allemaal,

Hier mijn laatste berichtje vanuit Servië, Belgrado. Het is nu ongeveer een uurtje of 3 in de middagen mijn vlucht gaat om 5 uur naar Larnaca. Omdat het nog een tijdje wachten is tot mijn vlucht ben ik mijn verhaal maar opgaan schrijven.

De nacht in het hotel was echt een drama, ik heb geen oog dicht gedaan. Dit kwam niet zozeer door stress voor de vlucht van vandaag, maar door het lawaai van buiten en van de andere hotelgasten. Onze kamer grensde aan een weg, waar iedere 10 minuten een tram voorbij ging die enorm veel lawaai maakte en het leek wel of er een kennel onder het hotel zat. Zodra de tram langsreed gingen er heel veel honden te keer.

Na die verschrikkelijke nacht zijn Kirsten en ik maar vroeg naar het ontbijt gegaan. Daarna hebben we nog even op de computer gezeten en hebben we onze koffers weer opnieuw ingepakt. De taxi die we bij de receptie besteld hadden stond na 3 minuten al voor ons klaar, ideaal dus.

Het inchecken ging snel en na 3 keer door het detectiepoortje gelopen te hebben konden we naar de gate. Gister hadden we wel een aantal winkeltjes gezien en dachten dat we ons wel zouden vermaken. Echter was er helemaal niets te doen en hebben we een beetje gelezen, gelopen, en op de pc gezeten.

Ik hoop dat de vlucht allemaal een beetje goed verloopt, van mij mag ie zelfs iets vertraagd zijn! Op Larnaca moet ik wachten op een andere stagiaire die ook bij mij in het hotel zit, samen zullen wij met de taxi naar het hotel gaan.

Als ik goed en veilig ben aangekomen in het hotel zal ik weer iets van mij laten horen!

Dikke kus

Santana

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!