santanaincyprus.reismee.nl

There's no flight

Hallo allemaal,

Ik denk dat jullie al een beetje raden wat er aan de hand is. De vlucht van Amsterdam naar belgrado was prima verlopen. Toen we geland waren in Belgrado moesten we alleen nog in het transfer gebied inchecken voor onze vlucht naar Paphos. Teminste dat dachten we te doen, we zagen al op de borden staan dat ze vlucht met een uur vertraagt was en na Paphos door zou vliegen naar Dubai. De vrouw achter de balie vroeg vrolijk waar we heen gingen, toen ik Paphos zei keek ze een stuk minder blij. Ik voelde het al aankomen en ik dacht echt NEEEE dat gebeurt ons weer. Na een aantal korte aanwijzingen van de vrouw zijn we naar de paspoort controle gegaan, hebben we onze koffers opgehaald en zijn we naar het ticket office gegaan. De oudere man achter de balie was erg begripvol en zorgde ervoor dat er een dame van JAT airways bij ons kwam zitten. Zij heeft ons een voucher gegeven voor een hotel, ontbijt, lunch en diner en heeft ons verteld hoe we bij het hotel konden komen.

Na ongeveer een half uur in de taxi te hebben gezeten kwamen we aan in het hotel, echter waren er twee delen van het hotel. Een nieuw deel en een oud deel, je raad het al, wij zaten in het oude deel. De man achter de receptie begreep niet helemaal toen we zeiden dat we een voucher hadden gehad voor een kamer en het eten. Na iemand erbij gehaald te hebben, kregen we onze kamer. Geloof me, in deze kamer wil je nog niet dood gevonden worden. Toen we naar de kamer liepen, zagen we al behang wat los hing, vieze vlekken in het tapijt en ga zo maar door. De kamer was oud, lelijk, we hebben doorgezakte bedden, zitten aan een drukke weg, de stopcontacten hangen los en dan hebben we het nog niet over de badkamer gehad! Vreselijk dus!

Ongeveer een uurtje later zijn we naar beneden gegaan om wat te eten. Eigenlijk durfde we dat niet zo goed aangezien het hier niet helemaal pluis is. De ober gaf ons water, maar dat lieten we maar staan. Het rook naar chloor en zo smaakte het ook. We bestelde kip, die was opzich wel te doen.

Ik ga er weer vandoor, ik hoop dat het morgen allemaal een beetje goed komt met de vlucht en ik hou jullie op de hoogte!

Owja, onze vlucht is nu morgen om 17;00 naar Cyrprus

Dikke kus Santana

Reacties

Reacties

queenie

Hi san! Leuk dat je meteen alles erop zet!
Balen van het hotel zeg!
Tot mailse!
Dikke kus queena.

marjolein

ohhhhhhhhhh passen jullie op, hoe kan dit ohhhh tantetje is erg ongerust, slecht voor mijn hart .
het is maar goed dat ie net gerepareerd is hahahaha
xxxxxxx en doe voorzichtig, drama

luciano

hea
veel plezier skattie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!