santanaincyprus.reismee.nl

bijna weg!

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten, moet ik voor mijnstage 5 maanden naar het buitenland.12 februari is het dan zover, ik zal om 13.10 vertrekken vanaf schiphol en met een tussenlanding op belgrado zal ik 13 februari om 00:40 aankomen op Cyprus.

De eerste 3 a 4 weken loop ik mijn stage in het Apollonia Beach hotel in Limassol. http://www.louishotels.com/en/our-hotels-in-cyprus-and-greece/cyprus/apollonia-beach-hotel?layout=item

Mijn stage zal ik vervolgen in het Ledra Beach hotel welke in Paphos ligt. http://www.louishotels.com/en/our-hotels-in-cyprus-and-greece/cyprus/louis-ledra-beach?layout=item

Op deze blog hoop ik jullie een beetje op de hoogte te houden van alles wat ik beleef en mee maak!

Groetjes Santana

Reacties

Reacties

nieta

heel veel plezier op cyprus en ik zal jre hier gaan volgen

Linds

jeetje san, 4 en 5 sterren-hotels, ziet er zeker niet verkeerd uit.

marjo

heel veel plezier lieverd!
ziet er mooi uit die hotels,
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!